Honaro at CES 2015 Welcome to our booth at CES

send message

recommend

reference

add connection

add to favourites
Podstawowym celem firmy jest zaspakajanie potrzeb rynku związanych ze sprzedażą produktów i usług przez telefon.

Koncentrujemy się na obsłudze ww. kanału sprzedaży zarówno w ruchu wychodzącym (outbound - aktywny telemarketing) jak i ruchu przychodzącym (inbound - linie zamówieniowe).

Uważamy, że sukces w usługach call center wynika głównie z optymalnie przygotowanego i zmotywowanego zespołu Agentów sprzedaży.

Nasz model biznesowy zakłada przede wszystkim:

zatrudnienie możliwie najlepszych kandydatów (oferując konkurencyjne stawki wynagrodzenia podstawowego i realne programy motywacyjne),
inwestycje w rozwój umiejętności Agentów sprzedaży przez telefon (m. in. programy szkoleniowe rozwijające u Agentów sprzedaży oczekiwane kompetencje i umiejętności),
klarowny i realny system oceny pracy i nagród wynikających z osiąganych sukcesów w sprzedaży,
treningi relaksacyjne i redukcja niepożądanego stresu i nieefektywnego poziomu motywacji.

Opinions

for Telbridge Sp. z o.o. outsourcing call center

No Opinions

Check out, what our contractors say about us

Recommending us

No Recommendations

Our customers

No Customrs

Available tasks

Available tasks

No Tasks

Orders and auctions

Orders and auctions

No Auctions

Check out available vouchers

Check out available vouchers

No Vouchers

Check out our products

Check out our products

No Products

Check out our services

Check out our services

Brak Usług

Check out our portfolios

Check out our portfolios

No Portfolio

Where we are

Comming events

Comming events

No Events

Konsultant Telefoniczny

- sprzedaż usług przez telefon

Latest job offers

Konsultant Telefoniczny