Średnia |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,71 |
Jakość |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,92 |
Obsługa |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6,00 |
Cena |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,55 |
Lokalizacja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,45 |
Gwarancja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,64 |
Pokaż szczegóły
Ukryj szczegóły
Błąd! Niektóre pola są niepoprawnie wypełnione. Szczegóły są opisane poniżej.
Opracowaliśmy system dla szpitala Hammersmith w Londynie, który miał za zadanie nadzorować występowanie nagłych wypadków w szpitalu. Do systemu były zgłaszane i identyfikowane sytuacje klasyfikowane jako sytuacje poważne.
System zbierał następujące informacje dotyczące wydarzenia:
- ilości osób biorących udział w wydarzeniu
- personel przyjmujący zgłoszenie
- dane osób z rodziny pacjenta
- opis postępowania w danej sytuacji.
Wszyscy pracownicy zobowiązani byli do wypełniania formularzy po wystąpieniu nagłych sytuacji. Zbieranie informacji oraz identyfikowanie poszczególnych zdarzeń pozwoliło stworzyć system, który miał na celu usprawnić proces postępowania w nagłych sytuacjach oraz uczenie się na przeprowadzonych wcześniej akcjach.
Opracowaliśmy system dla szpitala Hammersmith w Londynie, który miał za zadanie nadzorować występowanie nagłych wypadków w szpitalu. Do systemu były zgłaszane i identyfikowane sytuacje klasyfikowane jako sytuacje poważne.
System zbierał następujące informacje dotyczące wydarzenia:
- ilości osób biorących udział w wydarzeniu
- personel przyjmujący zgłoszenie
- dane osób z rodziny pacjenta
- opis postępowania w danej sytuacji.
Wszyscy pracownicy zobowiązani byli do wypełniania formularzy po wystąpieniu nagłych sytuacji. Zbieranie informacji oraz identyfikowanie poszczególnych zdarzeń pozwoliło stworzyć system, który miał na celu usprawnić proces postępowania w nagłych sytuacjach oraz uczenie się na przeprowadzonych wcześniej akcjach.