Idea zakupów grupowych, do niedawna ciesząca się ogromną popularnością, zaczyna być coraz mocniej krytykowana w środowisku przedsiębiorców. Koszty, jakie firma musi ponieść, są znaczne, efekty zaś – znikome. Okazuje się, że samo zaoferowanie zniżek nie wpływa na poszerzenie bazy klientów firmy: klient przychodzi jednorazowo, korzysta ze zniżki i nie wraca. Dlaczego? Bo magnesem jest tu sama zniżka, nie firma. W rezultacie środki inwestują przedsiębiorcy, zyski zaś w postaci bazy lojalnych klientów, przypadają wyłącznie portalom oferującym taki rodzaj zakupów.
Honaro rozwiązuje ten problem. Profil na portalu daje możliwość przeprowadzania kompletnych programów lojalnościowych – kupony są tu tylko częścią szerszego projektu, mającego na celu pozyskanie nowych klientów oraz zatrzymanie ich na dłużej.
Każdy realizujący kupon trafia do Twojej bazy kontaktów. Od tej pory możesz na bieżąco informować go o nowych elementach oferty, promocjach, zniżkach, wydarzeniach, grach i konkursach.
Klient również zyskuje możliwość stałego kontaktu z Tobą. Może nie tylko bezpośrednio zwracać się do Ciebie mailowo czy telefonicznie, ale także zyskuje stały wgląd w zmiany w ofercie, wie o wszystkich organizowanych wydarzeniach i grach.
Każdy, kto korzysta z Twoich usług i zostanie zweryfikowany jako Twój klient może polecać Twoją firmę swoim znajomym oraz innym internautom. To niezwykle ważny czynnik budujący zaufanie. Pokaż, że liczysz się z opinią osób korzystających z Twoich usług, jesteś otwarty na sugestie – wychodzisz klientom naprzeciw, a na pewno odpłacą się swoją lojalnością.