Średnia |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,75 |
Jakość |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,71 |
Obsługa |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,68 |
Cena |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,74 |
Lokalizacja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,79 |
Gwarancja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,82 |
Pokaż szczegóły
Ukryj szczegóły
Błąd! Niektóre pola są niepoprawnie wypełnione. Szczegóły są opisane poniżej.
Rozpoczęcie: | 12 Aug 2016, 13:00 |
Zakończenie: | 13 Aug 2016, 14:00 |
Wydarzenie w/przez: | Testing Company |
Widoczność: | Publiczne |
Adres: | 1001 Avenue of the Americas New York City |
Czasy, gdy dla klienta liczyła się tylko najniższa cena bezpowrotnie minęły. Oczywiście dalej jest to jeden z najważniejszych przekonujących czynników, jednak bez nienagannej obsługi, dobrej jakości usług i produktów nie podniesiesz swojej sprzedaży. Klienci bardzo często wolą zapłacić nieco więcej, ale za to być w pełni zadowolonymi z całego procesu zakupu.
Perfekcja w obsłudze klienta wzmocni Twoją pozycje na rynku i pozwoli Ci przetrwać podczas rynkowych turbulencji. Twórz relację z Twoimi klientami!