Średnia |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,56 |
Jakość |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,59 |
Obsługa |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,69 |
Cena |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,45 |
Lokalizacja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,51 |
Gwarancja |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5,58 |
Pokaż szczegóły
Ukryj szczegóły
Błąd! Niektóre pola są niepoprawnie wypełnione. Szczegóły są opisane poniżej.
Praktykant Działu PR i Marketingu
Kategoria | Marketing / Public Relations |
---|---|
Miejsce pracy | Wrocław, PL |
Wymagane doświadczenie | bez doświadczenia |
Wymagane wykształcenie | Wyższe licencjackie |
Ilość wakatów | 2 |
---|---|
Rodzaj pracy | Niepełny etat |
Rodzaj umowy | Praktyka |
Czas trwania umowy | - |
Wynagrodzenie | - |
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Praktykant Działu PR i Marketingu
zakres obowiązków:
• aktywne uczestnictwo w rozwoju projektów,
• wsparcie działań marketingowych prowadzonych poprzez kanały typu social media,
• redagowanie tekstów,
• realizowanie strategii marketingowej.
Praktyki na tym stanowisku to wyjątkowa okazja zdobycia doświadczenia zawodowego związanego z rozwijaniem projektów internetowych, e-marketingiem oraz tworzeniem zaawansowanych usług biznesowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• kreatywności, otwartego umysłu oraz gotowości do podejmowania wyzwań,
• zainteresowania tematami z zakresu Internetu, social marketingu oraz kreowania marki w Internecie,
• umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
• niekonwencjonalnych pomysłów,
• lekkiego pióra,
• umiejętności szybkiego uczenia się, analizowania sytuacji i wyciągania wniosków.
• możliwość poznania najnowszych zasad e-marketingu,
• możliwość zdobycia wiedzy z zakresu pozycjonowania, social media, marketingu szeptanego i PR,
• aktywny udział w projekcie,
• wykorzystywanie i uczestniczenie w tworzeniu najnowocześniejszych technologii internetowych na co dzień,
• przyjazną i kreatywną atmosferę,
• elastyczne godziny pracy,
• możliwość odbycia praktyki studenckiej,
• możliwość zdobycia referencji.