Średnia | 0,00 |
Jakość | 0,00 | |
Obsługa | 0,00 | |
Cena | 0,00 | |
Lokalizacja | 0,00 | |
Gwarancja | 0,00 |
Pokaż szczegóły
Ukryj szczegóły
Błąd! Niektóre pola są niepoprawnie wypełnione. Szczegóły są opisane poniżej.
Kraj | Poland |
Kod pocztowy | 50 - 066 |
Miasto | Wrocław |
Ulica | Świdnicka 35 |
Telefon | 71 370 89 08 |
Fax | 71 370 88 52 |
Branże
Dołączyliśmy do akcji "Kupon dla Krwiodawcy".
Jako wyraz uznania dla Krwiodawców oferujemy bilety ulgowe na wszystkie spektakle w Operze Wrocławskiej (z wyłączeniem premier).
Kupony upoważniające do zakupu biletów po cenie ulgowej są do pobrania na profilu http://krwiodawstwo.honaro.pl (zakładki : Oferta → Kupony)
Kupony są widoczne tylko dla Krwiodawców.
Oddaj krew a otrzymasz Dyplom z unikalnym kodem.
Wpisz kod i pobieraj kupony.
Zachęcamy wszystkich do oddawania krwi!
Rezerwacji biletów można dokonać telefonicznie: (071) 370 88 80 i (071) 372 43 57, (pon. - pt.: 8.00-16.00).
Kasa biletowa: pon. - pt.: 12.00 - 19.00, w sb.:12.00 - 19.00, w nd.:11.00 - 17.00 (przerwa: 15.15 - 15.30).
Sprawdź cenny biletów na dany sektor i kategorię spektaklu na http://www.opera.wroclaw.pl/cms/images/2012bilety.jpg
Opera Wrocławska jest jednym z największych i najbardziej znaczących teatrów operowych w Polsce. Od 1995 r. działa pod kierunkiem prof. Ewy Michnik, wybitnego dyrygenta współpracującego z takimi orkiestrami i teatrami operowymi, jak m.in.: Filharmonia Praska, Tokyo Metropolitan Symphony Orchestra, Deutsche Bach Orchester w Hamburgu, Orkiestra Symfoniczna w Norymberdze, Kammer Wiener Oper.
Teatr operowy we Wrocławiu jako jedyny w Polsce od 1997 r. realizuje tzw. superwidowiska, spektakle przygotowywane w niekonwencjonalnych, dużych przestrzeniach dla wielotysięcznej widowni, z udziałem kilkusetosobowych zespołów wykonawczych, przy wykorzystaniu monumentalnych dekoracji i efektów specjalnych. Najczęściej do tych przedsięwzięć wykorzystywane są zabytkowe wnętrza Hali Stulecia, cenionej ze względu na wspaniałą architekturę. Widowiska te spotykają się z ogromnym zainteresowaniem mediów oraz publiczności przybywającej na spektakle z całej Polski oraz z zagranicy.
Opera Wrocławska realizuje także podobne pod względem rozmachu inscenizacyjnego przedstawienia plenerowe, zaskakując nimi zarówno stałych widzów, jak i licznych turystów muzycznych odwiedzających Wrocław. Największym wydarzeniem było wystawienie na rzece Odrze w czerwcu 2003 r. Giocondy. Sześć spektakli obejrzało wtedy łącznie ponad 30 tysięcy widzów.
Największym projektem zrealizowanym przez Operę Wrocławską było wystawienie całej tetralogii Richarda Wagnera Pierścień Nibelunga. Było to wydarzenie ze wszech miar wyjątkowe – zarówno ze względu na skalę realizacji (spektakle prezentujemy na wielkiej scenie wrocławskiej Hali Stulecia), jak też z uwagi na materię dzieła, stawiającą ogromne wyzwania przed zespołem każdego teatru operowego na świecie. Niezwykła architektura Hali stworzyła niepowtarzalną scenerię, która w połączeniu ze wspaniałymi dekoracjami nadała wrocławskiej inscenizacji dodatkowych walorów, podkreślając monumentalizm dzieła Wagnera. Ranga tego projektu była tym większa, że jest to pierwsza od 1945 r. we Wrocławiu, a druga w Polsce (po warszawskiej inscenizacji z lat 70-tych) realizacja wielkiego dramatu muzycznego Wagnera.
Nasze przedsięwzięcie rozpoczęliśmy w październiku 2003 r. premierą opery Złoto Renu. Spektakl wzbudził wielkie zainteresowanie w całej Polsce oraz za granicą: cztery spektakle Złota Renu we wrocławskiej Hali Ludowej obejrzało łącznie 14 tysięcy osób. Jest to rzecz niezwykła w całej Europie, aby dzieła operowe Ryszarda Wagnera oglądała jednorazowo tak ogromna widownia. W opinii większości krytyki muzycznej, dziennikarzy i widzów powstał spektakl ogromnej urody, który był wart tak olbrzymiego wysiłku organizacyjnego i finansowego. Również Wolfgang Wagner, wnuk Ryszarda Wagnera i dyrektor słynnego Festiwalu Wagnerowskiego w Bayreuth, który był obecny na premierze, nie szczędził nam słów uznania.
W czerwcu 2007 roku, w ramach Letniego Festiwalu na Wodzie, Opera Wrocławska zrealizowała spektakl Gaetano Donizettiego Napój miłosny. Podczas sześciu czerwcowych wieczorów akwen stawu przy Pergoli w Parku Szczytnickim zamienił się w wioskę rybacką. Zbudowane zostały tratwy i pomosty, a na brzegach pojawiły się wojskowe namioty. Na scenie wystąpiły gwiazdy międzynarodowych scen operowych i znakomici polscy śpiewacy, m.in. Maria Costanza Nocentini z Włoch, Hiszpan Xavier Moreno, Amerykanin Gregory Turay, Roberto Accurso z Włoch oraz Rafał Bartmiński, Dorota Wójcik i Bogusław Szynalski. Spektakl wyreżyserował Michał Znaniecki. Na widowni przy Pergoli zasiadło podczas 6 spektakli około 20 tysięcy widzów.
Kolejnym megawidowskiem przygotowanym przez zespół Opery Wrocławskiej był Borys Godunow Modesta Musorgskiego. Reżyserem spektaklu w Hali Stulecia był słynny rosyjski twórca - Yuri Alexandrow. W partii tytułowej wystąpił Janusz Monarcha, niegdyś solista Opery Wrocławskiej, od lat członek zespołu Wiener Staatsoper, a Dymitra zaśpiewał Leonid Zakhozhaev z Teatru Maryjskiego w Sankt Petersburgu.
Otello Giuseppe Verdiego był kolejnym wielkim plenerowym przedsięwzięciem. Tym razem imponująca, 3-piętrowa scenografia zbudowana została na Wyspie Piasek, którą Michał Znaniecki zamienił w wenecką fortecę. Podczas sześciu spektakli miłośnicy opery podziwiali znakomitych zagranicznych solistów, m.in. Iana Storeya czy Nomedę Kazlaus.
Ostatnią z dotychczasowych superprodukcji zrealizowanych przez zespół Opery Wrocławskiej była Turandot Giacomo Pucciniego, bez wątpienia największa i najbardziej spektakularna produkcja zaprezentowana poza murami teatru. Tym razem miejscem akcji była ogromna przestrzeń Stadionu Olimpijskiego, gdzie powstała największa scena operowa w Polsce, na której wystąpiło kilkuset artystów, a wśród nich gwiazdy światowych scen - Georgina Lukacs, Luis Chapa, David Righeschi i Wojtek Śmiłek.
W 2010 r. zostały zakupione instrumenty (klarnety, kontrabas, trąbka) dla Orkiestry Opery Wrocławskiej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Dołączyliśmy do akcji "Kupon dla Krwiodawcy".
Jako wyraz uznania dla Krwiodawców oferujemy bilety ulgowe na wszystkie spektakle w Operze Wrocławskiej (z wyłączeniem premier).
Kupony upoważniające do zakupu biletów po cenie ulgowej są do pobrania na profilu http://krwiodawstwo.honaro.pl (zakładki : Oferta → Kupony)
Kupony są widoczne tylko dla Krwiodawców.
Oddaj krew a otrzymasz Dyplom z unikalnym kodem.
Wpisz kod i pobieraj kupony.
Zachęcamy wszystkich do oddawania krwi!
Rezerwacji biletów można dokonać telefonicznie: (071) 370 88 80 i (071) 372 43 57, (pon. - pt.: 8.00-16.00).
Kasa biletowa: pon. - pt.: 12.00 - 19.00, w sb.:12.00 - 19.00, w nd.:11.00 - 17.00 (przerwa: 15.15 - 15.30).
Sprawdź cenny biletów na dany sektor i kategorię spektaklu na http://www.opera.wroclaw.pl/cms/images/2012bilety.jpg
Opera Wrocławska jest jednym z największych i najbardziej znaczących teatrów operowych w Polsce. Od 1995 r. działa pod kierunkiem prof. Ewy Michnik, wybitnego dyrygenta współpracującego z takimi orkiestrami i teatrami operowymi, jak m.in.: Filharmonia Praska, Tokyo Metropolitan Symphony Orchestra, Deutsche Bach Orchester w Hamburgu, Orkiestra Symfoniczna w Norymberdze, Kammer Wiener Oper.
Teatr operowy we Wrocławiu jako jedyny w Polsce od 1997 r. realizuje tzw. superwidowiska, spektakle przygotowywane w niekonwencjonalnych, dużych przestrzeniach dla wielotysięcznej widowni, z udziałem kilkusetosobowych zespołów wykonawczych, przy wykorzystaniu monumentalnych dekoracji i efektów specjalnych. Najczęściej do tych przedsięwzięć wykorzystywane są zabytkowe wnętrza Hali Stulecia, cenionej ze względu na wspaniałą architekturę. Widowiska te spotykają się z ogromnym zainteresowaniem mediów oraz publiczności przybywającej na spektakle z całej Polski oraz z zagranicy.
Opera Wrocławska realizuje także podobne pod względem rozmachu inscenizacyjnego przedstawienia plenerowe, zaskakując nimi zarówno stałych widzów, jak i licznych turystów muzycznych odwiedzających Wrocław. Największym wydarzeniem było wystawienie na rzece Odrze w czerwcu 2003 r. Giocondy. Sześć spektakli obejrzało wtedy łącznie ponad 30 tysięcy widzów.
Największym projektem zrealizowanym przez Operę Wrocławską było wystawienie całej tetralogii Richarda Wagnera Pierścień Nibelunga. Było to wydarzenie ze wszech miar wyjątkowe – zarówno ze względu na skalę realizacji (spektakle prezentujemy na wielkiej scenie wrocławskiej Hali Stulecia), jak też z uwagi na materię dzieła, stawiającą ogromne wyzwania przed zespołem każdego teatru operowego na świecie. Niezwykła architektura Hali stworzyła niepowtarzalną scenerię, która w połączeniu ze wspaniałymi dekoracjami nadała wrocławskiej inscenizacji dodatkowych walorów, podkreślając monumentalizm dzieła Wagnera. Ranga tego projektu była tym większa, że jest to pierwsza od 1945 r. we Wrocławiu, a druga w Polsce (po warszawskiej inscenizacji z lat 70-tych) realizacja wielkiego dramatu muzycznego Wagnera.
Nasze przedsięwzięcie rozpoczęliśmy w październiku 2003 r. premierą opery Złoto Renu. Spektakl wzbudził wielkie zainteresowanie w całej Polsce oraz za granicą: cztery spektakle Złota Renu we wrocławskiej Hali Ludowej obejrzało łącznie 14 tysięcy osób. Jest to rzecz niezwykła w całej Europie, aby dzieła operowe Ryszarda Wagnera oglądała jednorazowo tak ogromna widownia. W opinii większości krytyki muzycznej, dziennikarzy i widzów powstał spektakl ogromnej urody, który był wart tak olbrzymiego wysiłku organizacyjnego i finansowego. Również Wolfgang Wagner, wnuk Ryszarda Wagnera i dyrektor słynnego Festiwalu Wagnerowskiego w Bayreuth, który był obecny na premierze, nie szczędził nam słów uznania.
W czerwcu 2007 roku, w ramach Letniego Festiwalu na Wodzie, Opera Wrocławska zrealizowała spektakl Gaetano Donizettiego Napój miłosny. Podczas sześciu czerwcowych wieczorów akwen stawu przy Pergoli w Parku Szczytnickim zamienił się w wioskę rybacką. Zbudowane zostały tratwy i pomosty, a na brzegach pojawiły się wojskowe namioty. Na scenie wystąpiły gwiazdy międzynarodowych scen operowych i znakomici polscy śpiewacy, m.in. Maria Costanza Nocentini z Włoch, Hiszpan Xavier Moreno, Amerykanin Gregory Turay, Roberto Accurso z Włoch oraz Rafał Bartmiński, Dorota Wójcik i Bogusław Szynalski. Spektakl wyreżyserował Michał Znaniecki. Na widowni przy Pergoli zasiadło podczas 6 spektakli około 20 tysięcy widzów.
Kolejnym megawidowskiem przygotowanym przez zespół Opery Wrocławskiej był Borys Godunow Modesta Musorgskiego. Reżyserem spektaklu w Hali Stulecia był słynny rosyjski twórca - Yuri Alexandrow. W partii tytułowej wystąpił Janusz Monarcha, niegdyś solista Opery Wrocławskiej, od lat członek zespołu Wiener Staatsoper, a Dymitra zaśpiewał Leonid Zakhozhaev z Teatru Maryjskiego w Sankt Petersburgu.
Otello Giuseppe Verdiego był kolejnym wielkim plenerowym przedsięwzięciem. Tym razem imponująca, 3-piętrowa scenografia zbudowana została na Wyspie Piasek, którą Michał Znaniecki zamienił w wenecką fortecę. Podczas sześciu spektakli miłośnicy opery podziwiali znakomitych zagranicznych solistów, m.in. Iana Storeya czy Nomedę Kazlaus.
Ostatnią z dotychczasowych superprodukcji zrealizowanych przez zespół Opery Wrocławskiej była Turandot Giacomo Pucciniego, bez wątpienia największa i najbardziej spektakularna produkcja zaprezentowana poza murami teatru. Tym razem miejscem akcji była ogromna przestrzeń Stadionu Olimpijskiego, gdzie powstała największa scena operowa w Polsce, na której wystąpiło kilkuset artystów, a wśród nich gwiazdy światowych scen - Georgina Lukacs, Luis Chapa, David Righeschi i Wojtek Śmiłek.
W 2010 r. zostały zakupione instrumenty (klarnety, kontrabas, trąbka) dla Orkiestry Opery Wrocławskiej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Jesteś właścicielem firmy lub upoważnioną osobą? Po potwierdzeniu możesz zostać administratorem tego profilu i zarządzać nim w imieniu Państwa firmy.