Średnia | 0,00 |
Jakość | 0,00 | |
Obsługa | 0,00 | |
Cena | 0,00 | |
Lokalizacja | 0,00 | |
Gwarancja | 0,00 |
Pokaż szczegóły
Ukryj szczegóły
Błąd! Niektóre pola są niepoprawnie wypełnione. Szczegóły są opisane poniżej.
Kraj | Poland |
Kod pocztowy | 02-342 |
Miasto | Warszawa |
Ulica | Al.Jerozolimskie 162a, budynek Passat |
Telefon | 022 48 17 100 |
Fax |
Branże
Firma LG Electronics powstała w 1958 r. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie techniczne zgromadzone przy produkcji urządzeń domowych, takich jak radioodbiorniki i telewizory, osiągnęła obecny status jednego z liderów w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. W 21. wieku wprowadziliśmy wiele nowych produktów i technologii (m.in. urządzeń komórkowych i telewizorów), które potwierdzają naszą pozycję czołowego światowego dostawcy elektroniki.
Wymiar globalny, spojrzenie w przyszłość, energia, wrażliwość na ludzkie potrzeby i technologia to fundamenty firmy LG. Litery L i G są umieszczone wewnątrz okręgu, aby pokazać, iż wszystkie nasze działania są skoncentrowane wokół najważniejszej koncepcji — służeniu ludzkości.
Nasz znak symbolizuje również nasze dążenie do nawiązywania trwałych relacji z klientami oraz do zapewnienia im jak najwyższego poziomu zadowolenia.
Litery „L” i „G” otoczone okręgiem symbolizują świat, przyszłość, młodość, wrażliwość na potrzeby ludzkie i innowacyjność technologiczną. Cała nasza filozofia opiera się na koncepcji służenia ludziom. Nasz znak firmowy symbolizuje także nasze zaangażowanie w utrzymywanie bliskich kontaktów z klientami na całym świecie.
Znak firmowy składa się z dwóch elementów: logo LG w kolorze szarym (LG Grey) oraz stylizowanego wizerunku ludzkiej twarzy w unikatowym kolorze czerwonym (LG Red). Dominujący kolor – czerwień – pokazuje nasze przyjazne nastawienie do otoczenia, a także determinację w dążeniu do zapewniania klientom najlepszych produktów i obsługi. Dlatego też kształt i kolor symbolu są niezmienne.
Nasze logo jest podstawowym wizualnym symbolem firmy LG. Wyraża jakość i wyrafinowanie, z których są znane nasze produkty. Jest proste, nowoczesne i oryginalne. Korzystanie z niego w konsekwentny i właściwy sposób ma bardzo duże znaczenie. Logo to symbol naszej doskonałej reputacji, dlatego jakiekolwiek jego modyfikacje osłabiają siłę tego symbolu firmy LG Electronics i jej produktów.
Firma LG Electronics powstała w 1958 r. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie techniczne zgromadzone przy produkcji urządzeń domowych, takich jak radioodbiorniki i telewizory, osiągnęła obecny status jednego z liderów w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. W 21. wieku wprowadziliśmy wiele nowych produktów i technologii (m.in. urządzeń komórkowych i telewizorów), które potwierdzają naszą pozycję czołowego światowego dostawcy elektroniki.
Wymiar globalny, spojrzenie w przyszłość, energia, wrażliwość na ludzkie potrzeby i technologia to fundamenty firmy LG. Litery L i G są umieszczone wewnątrz okręgu, aby pokazać, iż wszystkie nasze działania są skoncentrowane wokół najważniejszej koncepcji — służeniu ludzkości.
Nasz znak symbolizuje również nasze dążenie do nawiązywania trwałych relacji z klientami oraz do zapewnienia im jak najwyższego poziomu zadowolenia.
Litery „L” i „G” otoczone okręgiem symbolizują świat, przyszłość, młodość, wrażliwość na potrzeby ludzkie i innowacyjność technologiczną. Cała nasza filozofia opiera się na koncepcji służenia ludziom. Nasz znak firmowy symbolizuje także nasze zaangażowanie w utrzymywanie bliskich kontaktów z klientami na całym świecie.
Znak firmowy składa się z dwóch elementów: logo LG w kolorze szarym (LG Grey) oraz stylizowanego wizerunku ludzkiej twarzy w unikatowym kolorze czerwonym (LG Red). Dominujący kolor – czerwień – pokazuje nasze przyjazne nastawienie do otoczenia, a także determinację w dążeniu do zapewniania klientom najlepszych produktów i obsługi. Dlatego też kształt i kolor symbolu są niezmienne.
Nasze logo jest podstawowym wizualnym symbolem firmy LG. Wyraża jakość i wyrafinowanie, z których są znane nasze produkty. Jest proste, nowoczesne i oryginalne. Korzystanie z niego w konsekwentny i właściwy sposób ma bardzo duże znaczenie. Logo to symbol naszej doskonałej reputacji, dlatego jakiekolwiek jego modyfikacje osłabiają siłę tego symbolu firmy LG Electronics i jej produktów.
Jesteś właścicielem firmy lub upoważnioną osobą? Po potwierdzeniu możesz zostać administratorem tego profilu i zarządzać nim w imieniu Państwa firmy.