Honaro na CES 2015 Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko na targach CES

wiadomość

poleć

referencja

dodaj relację

dodaj do ulubionych
Aviva (wcześniej Commercial Union) działa w Polsce od 1992 roku. Jest częścią grupy Aviva – szóstej grupy ubezpieczeniowej świata i lidera rynku brytyjskiego z tradycją ponad 300 lat.

Aviva została wprowadzona w 2002 roku jako globalna marka grupy, która powstała po połączeniu Commercial Union, General Accident i Norwich Union. W latach 2002-2010 marka Aviva stopniowo pojawiła się w poszczególnych krajach, zastępując dotychczasowe marki, przy poszanowaniu ich dorobku i znaczenia dla klientów. Dzięki temu grupa może w pełni wykorzystać potencjał silnej, globalnej marki.

„Wprowadziliśmy w Polsce markę macierzystej grupy Aviva uwzględniając pozycję marki Commercial Union. Ta zmiana wzmocniła naszą firmę. Jesteśmy coraz bardziej postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa, której na świecie zaufało ponad 44,5 milionów klientów, z czego ponad 3 miliony w Polsce” – podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Aviva w Polsce.

„W czerwcu 2009 roku rozpoczęliśmy kampanię reklamową wprowadzającą markę Aviva. Pokazujemy w niej w atrakcyjny sposób, jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych. Mówimy o ubezpieczeniach zrozumiałym językiem. Zwracamy uwagę na proste formalności i szybką wypłatę świadczeń. Przekonujemy, że dotrzymujemy obietnic. Odbiorcy nie tylko zapamiętali naszą nową nazwę, ale trafnie odczytali przekaz o tym, co marka Aviva reprezentuje. Jej znajomość przeszła nasze oczekiwania. W styczniu 2010 roku, czyli po 7 miesiącach jej obecności w Polsce, jej spontaniczna znajomość w naszej grupie docelowej wyniosła 32 proc., a znajomość wspomagana 62 proc.” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.

Po zmianie nazw spółek i marki na Aviva warunki umów z klientami nie zmieniły się. Klienci nie muszą dopełniać żadnych formalności. Przygotowując się do zmiany marki Aviva utworzyła jedno centrum obsługi klientów. Dzięki temu klient, który korzysta z usług kilku spółek Aviva – na przykład ma ubezpieczenie na życie i ubezpieczenie mieszkania – uzyskuje odpowiedzi na swoje pytania od jednego konsultanta. Znacznemu skróceniu uległ też czas rozpatrywania wniosków o wypłaty świadczeń.

Zmiana nazw spółek na Aviva nie wiąże się z żadnymi zmianami ich akcjonariuszy – firma po prostu wprowadziła w Polsce markę macierzystej grupy. Zmiana nie miała też związku z kryzysem na rynkach finansowych – decyzja o stopniowym wprowadzaniu marki Aviva w Polsce została podjęta na długo przed jego rozpoczęciem. Klienci w Polsce znają markę Aviva od 2007 roku, kiedy to w ówczesnym logo Commercial Union pojawił się element wskazujący na przynależność do grupy Aviva. Grupa Aviva na świecie i w Polsce ma silną pozycję kapitałową i finansową.

Opinie

dla Aviva Sp. z o. o.

Brak Opinii

Sprawdź, co mówią o nas nasi kontrahenci

Polecają nas

Brak Poleceń

Nasi Klienci

Brak Klientów

Dostępne zadania

Dostępne zadania

Brak Zadań

Zlecenia i przetargi

Zlecenia i przetargi

Brak Przetargow

Sprawdź dostępne kupony

Sprawdź dostępne kupony

Brak Kuponów

Zobacz nasze produkty

Zobacz nasze produkty

Brak produktów

Zobacz nasze usługi

Zobacz nasze usługi

Brak Usług

Zobacz nasze portfolio

Zobacz nasze portfolio

Brak Portfolio

Gdzie jesteśmy

Nadchodzące wydarzenia

Nadchodzące wydarzenia

Brak Wydarzeń

Menedżer zespołu

wg zawodu

Aktualne oferty pracy

Menedżer zespołu