Honaro na CES 2015 Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko na targach CES

wiadomość

poleć

referencja

dodaj relację

dodaj do ulubionych
Podstawowym celem firmy jest zaspakajanie potrzeb rynku związanych ze sprzedażą produktów i usług przez telefon.

Koncentrujemy się na obsłudze ww. kanału sprzedaży zarówno w ruchu wychodzącym (outbound - aktywny telemarketing) jak i ruchu przychodzącym (inbound - linie zamówieniowe).

Uważamy, że sukces w usługach call center wynika głównie z optymalnie przygotowanego i zmotywowanego zespołu Agentów sprzedaży.

Nasz model biznesowy zakłada przede wszystkim:

zatrudnienie możliwie najlepszych kandydatów (oferując konkurencyjne stawki wynagrodzenia podstawowego i realne programy motywacyjne),
inwestycje w rozwój umiejętności Agentów sprzedaży przez telefon (m. in. programy szkoleniowe rozwijające u Agentów sprzedaży oczekiwane kompetencje i umiejętności),
klarowny i realny system oceny pracy i nagród wynikających z osiąganych sukcesów w sprzedaży,
treningi relaksacyjne i redukcja niepożądanego stresu i nieefektywnego poziomu motywacji.

Opinie

dla Telbridge Sp. z o.o. outsourcing call center

Brak Opinii

Sprawdź, co mówią o nas nasi kontrahenci

Polecają nas

Brak Poleceń

Nasi Klienci

Brak Klientów

Dostępne zadania

Dostępne zadania

Brak Zadań

Zlecenia i przetargi

Zlecenia i przetargi

Brak Przetargow

Sprawdź dostępne kupony

Sprawdź dostępne kupony

Brak Kuponów

Zobacz nasze produkty

Zobacz nasze produkty

Brak produktów

Zobacz nasze usługi

Zobacz nasze usługi

Brak Usług

Zobacz nasze portfolio

Zobacz nasze portfolio

Brak Portfolio

Gdzie jesteśmy

Nadchodzące wydarzenia

Nadchodzące wydarzenia

Brak Wydarzeń

Konsultant Telefoniczny

- sprzedaż usług przez telefon

Aktualne oferty pracy

Konsultant Telefoniczny