| Overall |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.75 |
| Quality |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.71 |
| Service |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.68 |
| Price |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.74 |
| Location |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.79 |
| Guarantee |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
5.82 |
Show details
Hide details
Error. Check the fields below.
| From: | 2016 Aug 12, 13:00 |
| To: | 2016 Aug 13, 14:00 |
| Event in/by: | Testing Company |
| Visibility: | Public |
| Address: | 1001 Avenue of the Americas New York City |

Czasy, gdy dla klienta liczyła się tylko najniższa cena bezpowrotnie minęły. Oczywiście dalej jest to jeden z najważniejszych przekonujących czynników, jednak bez nienagannej obsługi, dobrej jakości usług i produktów nie podniesiesz swojej sprzedaży. Klienci bardzo często wolą zapłacić nieco więcej, ale za to być w pełni zadowolonymi z całego procesu zakupu.
Perfekcja w obsłudze klienta wzmocni Twoją pozycje na rynku i pozwoli Ci przetrwać podczas rynkowych turbulencji. Twórz relację z Twoimi klientami!
