Overall | 0.00 |
Quality | 0.00 | |
Service | 0.00 | |
Price | 0.00 | |
Location | 0.00 | |
Guarantee | 0.00 |
Show details
Hide details
Error. Check the fields below.
Spółka Alma Market S.A. powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Największym udziałowcem jest Jerzy Mazgaj, pełniący równocześnie funkcję Prezesa Spółki. Spółka zatrudnia ponad 2 800 osób. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest handel artykułami branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods), poprzez sieć delikatesów Alma. Obecnie sieć delikatesów liczy 35 placówek w dużych miastach Polski (Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Nowy Targ, Tarnów, Pruszków, Piaseczno, Rybnik, Gdynia, Katowice, Bydgoszcz, Sopot, Łódź, Zielona Góra, Opole, Rzeszów, Lubin, Lublin, Częstochowa, Szczecin), o łącznej powierzchni powyżej 80 tys. m2. Kolejne sklepy Alma Market S.A. planuje uruchomić w: Warszawie, Krakowie oraz innych dużych miastach Polski.
Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych najwyższej jakości, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.
W marcu 2007 Spółka Alma Market wprowadziła na rynek markę własną pozycjonowaną w segmencie premium produktów spożywczych pod nazwą Krakowski Kredens. W skład marki wchodzi kilkanaście linii produktowych takich jak: wędliny, smalce, zupy, przetwory warzywne, grzyby, musztardy, soki, konfitury, słodycze, herbaty, nalewki. Wszystkie produkty przygotowywane są specjalnie na potrzeby marki Krakowski Kredens przez lokalne, niewielkie firmy, według historycznych przepisów z terenu dawnej Galicji. W początkowej fazie rozwoju marki produkty Krakowskiego Kredensu były dystrybuowane poprzez sieć stoisk w delikatesach Alma. Obecnie dostępne są one również poprzez sieć samodzielnych punktów sprzedaży w prestiżowych lokalizacjach dużych miast, która w październiku 2011 roku liczyła 37 obiektów.
Kolejnym polem inwestycji Spółki są nieruchomości. Podmiotami obsługującym ten segment rynku jest Alma Development Sp. z o.o. oraz siedem spółek celowych.
Spółka Krakchemia S.A. zajmuje się handlem i dystrybucją artykułów chemicznych takich jak: tworzywa sztuczne, odczynniki chemiczne, chemia budowlana. W sierpniu 2007 roku dla Krakchemia S.A. została przeprowadzona publiczna emisja akcji, a spółka została dopuszczona do obrotu giełdowego.
Spółka Alma Market S.A. powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Największym udziałowcem jest Jerzy Mazgaj, pełniący równocześnie funkcję Prezesa Spółki. Spółka zatrudnia ponad 2 800 osób. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest handel artykułami branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods), poprzez sieć delikatesów Alma. Obecnie sieć delikatesów liczy 35 placówek w dużych miastach Polski (Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław, Nowy Targ, Tarnów, Pruszków, Piaseczno, Rybnik, Gdynia, Katowice, Bydgoszcz, Sopot, Łódź, Zielona Góra, Opole, Rzeszów, Lubin, Lublin, Częstochowa, Szczecin), o łącznej powierzchni powyżej 80 tys. m2. Kolejne sklepy Alma Market S.A. planuje uruchomić w: Warszawie, Krakowie oraz innych dużych miastach Polski.
Strategia sieci delikatesów Alma koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych najwyższej jakości, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.
W marcu 2007 Spółka Alma Market wprowadziła na rynek markę własną pozycjonowaną w segmencie premium produktów spożywczych pod nazwą Krakowski Kredens. W skład marki wchodzi kilkanaście linii produktowych takich jak: wędliny, smalce, zupy, przetwory warzywne, grzyby, musztardy, soki, konfitury, słodycze, herbaty, nalewki. Wszystkie produkty przygotowywane są specjalnie na potrzeby marki Krakowski Kredens przez lokalne, niewielkie firmy, według historycznych przepisów z terenu dawnej Galicji. W początkowej fazie rozwoju marki produkty Krakowskiego Kredensu były dystrybuowane poprzez sieć stoisk w delikatesach Alma. Obecnie dostępne są one również poprzez sieć samodzielnych punktów sprzedaży w prestiżowych lokalizacjach dużych miast, która w październiku 2011 roku liczyła 37 obiektów.
Kolejnym polem inwestycji Spółki są nieruchomości. Podmiotami obsługującym ten segment rynku jest Alma Development Sp. z o.o. oraz siedem spółek celowych.
Spółka Krakchemia S.A. zajmuje się handlem i dystrybucją artykułów chemicznych takich jak: tworzywa sztuczne, odczynniki chemiczne, chemia budowlana. W sierpniu 2007 roku dla Krakchemia S.A. została przeprowadzona publiczna emisja akcji, a spółka została dopuszczona do obrotu giełdowego.
You're an owner of this firm or authorized person? After confirmation you can become an administrator of this profile.